Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2015 23:54 - Грешките, които умните дами правят във връзките си - Да бе да...Отговора на една умна жена
Автор: danyv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1316 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.03.2015 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Чета си, ровя си, днес е празник все пак, почивен ден....и попадам на въпросната статия "Грешките, които умните дами правят във връзките си" . аааа има нещо гнило в тая работа

(http://www.tialoto.bg/a/4-sekslaif/42002-greshkite-koito-umnite-zheni-praviat-vav-vrazkite-si/
на посочения линк, може да я видите цялата)

Интересно четиво, аз съм умна жена, не съм безгрешна, но чета и се питам... ама аз умна ли съм всъщност? Защо 7 от 10 нямат нищо общо с истината? 1 от 10 е вярно, върху едно ще помисля (просто не съм се замисляла), и може би един компромис с т.4.

ОТГОВОРИТЕ на една умна, интелигентна и образована жена. За умна и интелигентна не мога да го твърдя (ще е доста нескромно, но какво пък), но за образована определено, за това имам и доказателства, а как вървят едното без другото ... оставям го за вас.

1. Опитват се да накарат половинката си да бъде по-мотивирана. - НЕВЯРНО...В действителност това не е вярно, ако се опитват да мотивират някого, то това са техните деца.... А ако мъжа е лентяй и безработен, въобще не се опитват да го мотивират да почва работа, те просто се налагат.

2. Не отделят достатъчно време на връзката си. - НЕВЯРНО... Не достатъчно... достатъчно.... кой може да твърди подобно, нещо... колко е времето, което трябва да се отделя на една връзка? Кой го измери? Съпруга или приятелят им-вероятно този въпрос е бил задаван на тях.... е когато човек е влюбен времето никога не е достатъчно, а когато се чуства застрашен или е изпаднал в състояние на ревност.... о, тогава пък съвсев не е достатъчно. Получих подобно обвинение от моя съпруг и го питам, а колко време би ти било достатъчно? и знаете ли нямаше отговор... сега са празници заедно сме и ... на втория ден вече искаше да избяга...та кой твърди, че не отделя достатъчно време? Нека помисли пак..

3. Спират да се виждат с приятелките си, защото мъжът е тяхното бъдеще.- НЕВЯРНО...
Ха ха ха... това наистина ме изненада...ами как да кажа...точно обратното е. И истината е че се обграждат с приятелки, като тях. Ако има някоя такава дама, то тя определено не постъпва умно
4. Държат се снизходително с мъжа. - Е може би малко...това е нещо, с което умните жени се борят, но може би малко залитат в тази посока, сигурна съм, че не е с умисъл, да унижат или омаловажат усилията на половинката си.

5. Не му дават да излиза с приятелите си. - НЕВЯРНО...Ама как да си почине тази умна жена, ако приятелят й е постоянно до нея... много ви моля, помислете... всяка жена има нужда от време за себе си... а това е най-удобното време, когато го няма и е с приятели. Как въобще Ви хрумна подобно нещо?

6. Не зачитат мненията на близките си за този мъж.- НЕВЯРНО...Тук също бих искала да изкажа голямо несъгласие. Защо някой реши, че кагато си каже мнението, то това е задължително условие за изпълние? И как така  дадения съвет/мнение не се зачита? Драги ми приятели и близки, вие сте такива за да подкрепяте и обичате, а не да наставлявате. Когато една умна жена не се съобрази с вашия съвет, това не означава непременно, че не го зачита... все пак тя е умна и решението й е свързано с много други фактори, който вие навярно не виждате...така че не го приемайте, като незачитане, това просто не е вярно.

7. Живеят с мъж, който не отговаря на стандартите им.- НЕВЯРНО...Стандартите, както и достатъчно, са доста разтегливи понятия... за кои стандарти говорим, за ум, интелект, красота, финанси??? умните жени имат високи критерий и обикновенно си ги спазват, а ако някой случайно не отговаря... е то той просто не е във връзката. Това е грозната истина! А ако случайно някоя дама все пак живее с такъв мъж, то тя е достатъчно умна и няма да си признае... :)

 

8. Остават с неподходящ мъж, защото не им се търси друг.- ХМММ...по този въпрос продължавам да мисля, но едва ли остава с него от мързел, но може и да има доза истина... труден въпрос... ще мисля по него

9. Завземат всичките функции на мъжа. - ВЯРНО - този е единствения, с който се съгласих, какво да коментирам

10. Критикуват мъжа за щяло и нещяло.- НЕВЯРНО...не съм съгласна, отново "щяло" и "нещяло" произхожда от нечия мъжка глава... аз считам, че моите критики са градивни, защо да са "щяло и нещяло". Извинете мили автори, но не мислите ли, че звучи леко обидно... говорим за умни жени нали?

или нещо съм се объркала....ами май доста съм сбъркала все пак има едно от десет вярни твърдения!!! ако трябва да залагам на математиката ....


Е умни, интелигентни и образовани дами, съгласни ли сте с моите коментари ...В действителност не искам да обиждам авторите по никакъв начин и им се извинявам, ако по някакъв начин засягам достойнството им, но всеки има право на лично мнение и аз изразявам моето.

И накрая, само да отбележа, че въпросната статия не е подписана от никои (т.е автора е неизвестен, или поне аз неможах да видя неговото име), и не се позовава на никакви научни изследвания....тогава, то някой е изразил, своето мнение....нали, също като мен...


Личното мнение на Strrong W

 

     



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danyv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142385
Постинги: 78
Коментари: 60
Гласове: 208
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930