Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2015 22:55 - На 40 и продължавам да "Искам всичко"
Автор: danyv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1009 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Искам всичко"
 

Някой чувал ли е "Искам всичко!"?

Това е типично за силните жени (и не само, това е присъщо за всички силни личности, зад всяка силна личност стой по едно "Искам всичко"), които на пук на всичко и всички, продължават да искат всичко! Това е една максима или по скоро е отговор, който аз много често давам(за което мой много добър приятел много често ме закача и майтапи), когато някой ме попита, ти какво всъщност искаш?

Въпросите обикновенно са породени от факта, че трудно може някой да се ориентира в моите мисли... е това не е нужно... и все пак има хора, които искат да знаят, от любопитство ли от що ли. Е за тези любопитковци:

Замислих се "Кога искам всичко", ами нямам еднозначен отговор.... просто го искам, така съм устроена, да искам всичко! Е в действителност, мислейки стигам до извода, че винаги за всяко нещо, което съм поискала, съм искала много повече от това, което ми е било нужно и това ме е движило и продължава да ме движи устремено напред, да постигам невъзможното.
Вярвала ли съм някога, че ще имам бизнес, ще го управлявам сама, ще се грижа и ще издържам семейство....когато бях на двайсейт исках ... когато бях на трийсет исках по две... сега съм на четиридесет и искам по четири...и най-интересното е, че винаги има какво да искам.

На двайсет исках да се омъжа, да имам идеалния мъж, любов, деца, семейство... е постигнах го;

На трийсет исках да имам хубава работа, да ме ценят, да направя кариера  и да има собствен бизнес ... е и това стана;

На четирийсет....е сега продължавам да искам... вече съм сама, нямам съпруг (отиде си от живота ми, причите са много, но основната е, че не успя да върви до мен в живота с моето темпо, изостана, а като изостана започна да ми тежи, а когато нещо ти тежи, гледаш да го махнеш и да спре да ти тежи), децата пораснаха (вече си имат свой собствен живот), приятелите са останали от много до скромното число един - двама, кариера (ХА ХА ХА ... ами то, като си толкова време отговорен и горд собственик, лекинко си се уморил, да мислиш за всички и всичко) и аз отново искам: децата да поемат бизнеса, искам бизнеса ми да е проспериращ, за да може все пак да има какво да управляват, но не си мислете, че с това се изчерпва моето "Искам".... неее... има и още и още и още ... ИСКАМ....  да намеря любовта, да намеря човека с когото да споделя следващите десет, двайсет, а защо не и повече години....но дълбоко в себе си искам всичко, което е едно простичко нещо, а именно искам да съм обичана!

Оказва се, че колелото на моя живот е направило пълен кръг и отново искам същото, като на двайсет. И това е най-странното... а мислех, че тия на 40 са едва ли не пенсионери (като бях на 20 така разсъждавах) и не искат нищо, колко съм грешала, в действителност и на 40 продължавам да "Искам всичко".

Strrong




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danyv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142228
Постинги: 78
Коментари: 60
Гласове: 208
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930