Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2016 12:01 - Просто живей!
Автор: danyv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ПРОСТО ЖИВЕЙ!

 

 

Една приятелка строга и праволинейна почти на 40 доста дълго време кимаше с "разбиране", докато й разказвах какви стасти бушуват в мен, какъв невероятен и страстен секс съм правила, как не мога да се откъсна от човека предизвикващ такива бурни  емоции в мен. "Кимаше" и ме съветваше, че това  е пагубно за мен, което си беше абсолютно вярно, но разбираше ли ме или говореше със заучени фрази и клишета ... а аз все се опитвах да обясня, колко е невероятно и как тези емоции са по-силни от всичките ми образования и целия ми интелект, как като го видя и се изпаряват всичките ми съпротивителни сили.

 

 

 

Дойде момент, в който тази ми приятелка се влюби безумно в младеж, 15 години по-малък от нея... и ето ... тя ме разбра, разбра защо не мога да се откажа от тази страст, разбра защо я търся, разбра че на 40 живота не е свършил. Разбра, че годините, разликата в годините няма значение щом се появи страстта. А сега отстрани аз й казвам „Живей, не бягай, не го погубвай с глупост, като мен. Просто го живей!“.

 

 

Но тя бяга, бяга от чуствата, бяга от същността си, бяга от любовта. Бяга, но не може да избяга, точно както аз не мога да избягам...означава ли, че съм слаба...или съм пристрастена...не знам, няма верен отговор, но знам:

 

О, мила ми приятелко отдай се на страстта и „Просто живей“!

 

 

За Марчето с много обич!

Strrong
Nov 2016

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danyv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142155
Постинги: 78
Коментари: 60
Гласове: 208
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930