Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2022 14:05 - Твоята реалност
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4574 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 24.11.2022 14:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всичко това, което виждаш в твоята реалност е резултат от всички действия и решения, които си взел досега.„
Каква оценка даваш на своята реалност, това което си и правиш носи ли ти вдъхновение и радост?
Какви изречения превърташ през мислите си, виждаш ли потенциал за нещо друго? Промяната е неизбежна.
По какъв начин ще я случиш!
Поеми отговорност за това.

Зори Йегер
Lifestyle Coach
За консултация пиши ми на лично съобщение

image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
24.11.2022 22:27
Тая гъбка горе вдясно държи стръкче псилоцибин в ръчички, нали?

Иначе - моята реалност е резултат от най-доброто, на което съм бил способен да направя в дадения момент, защото, ако имаше друга възможност, щях да избера нея.

Моите избори са това, което съм аз, а щом приемам тях, значи приемам и себе си.

Познах ли? Да си дам ли бележника?
цитирай
2. dressy - Noir
24.11.2022 23:17
Ако си наясно какво точно държи гъбката в ръчички, то това е супер :)
Ако си в хармония със себе си и живееш живота, който си мечтал значи приемаш себе си и резултатите от взетите решения :)
Задачата ни в този живот е да бъдем щастливи:)
Аз оценки не поставям, но заповядай в групата ми във фейсбук be your own Star
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1770003
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив